BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 12, 2010

AKTIVITI PRA VOKASIONAL


AKTIVITI PERTANIAN
 Tahun 2010

Projek tanaman jagung



Tanaman jagung



Tanaman rozel



Selain buahnya, daun rozel juga boleh dimakan



Tanaman kangkung




Inilah usaha kami




Pokok betik pun ada ditanam di kebun kami



Serai pun ada ditanam



Keladi juga ditanam di kebun pendidikan khas




Pemandangan taman pertanian pendidikan khas




TANAMAN HERBA



Kami juga menanam tanaman herba seperti : daun cekur, mas cotek, sambung nyawa, halia, tenggek burung,
ulam raja, kunyit, daun kari, pandan dan banyak lagi.



Pokok mas cotek adalah antara tanaman herba yang ditanam di sini.




AKTIVITI PENTERNAKAN IKAN KELI DAN TALAPIA
Tahun 2010


Ikan keli yang telah besar dimasukkan ke dalam kolam ini




Kolam ikan keli




Anak ikan talapia yang baharu dibeli oleh Hj Jailani



TERNAKAN BURUNG PUYUH
Tahun 2010




                                      


                                       


                                       



AKTIVITI KRAFTANGAN
Tahun 2010


Murid-murid membuat bekas pensil dan bekas telur




Jika anda berminat membuat tempahan hubungi kami di : speedsktc@gmail.com




Kami juga menjual penanda buku 




Antara kraftangan yang dilakukan pada tahun 2010





AKTIVITI TERDAHULU
(Pertanian)




                                      


                                                   


                                         


                                         


(Jualan)




                                       




(Urus Diri)


                                      


                                      


(Masakan)


                                     


                                     


                                     


(Kraftangan)


                                      


                                      


                                      


                                      


                                      


                                               


                                              

0 comments: